środa, 27 lipca 2011

Na początek...

Na początek może nskrobię tu kilka słów o tym po co to wszystko? Tak długo się sama nad tym zastanawiałam. Doszłam jednak do wniosku, że chciałabym podzielić się swoimi doświadczeniami w niektórych kwestiach. Sama przeglądam sporo stron, szukam, wypatuje i czasami sobie myśle "dobrze, że Ktoś to napisał" tak więc podziele się z Wami moimi spostrzeżeniami na niektóre tematy, a nóż okażą się one komuś przydatne. Czasami w głowie kłęb mi się tak dużo pomysłów, że już dla nowych brak miejsca więc może jeśli one tu trafą to zwolni się troche miesca.
Chciałabym opisać tu różne rzeczy, od zabawek dla dzieci po fazowe drobiazgi do domu oraz pomysły na zagospodarowanie przestrzeni domowej. Dumą napełnia mnie np. jaki pokój zaaranżowałam dla synka za naprawde małe pieniądze (i nie mam tu na myśli kilku tys.) i chętnie pokaże jak samodzielnie zrobiłam niektóre elementy wystroju. Może się Ktoś zechce coś podpatrzyć bedzie mi miło, mimo, że lubie mieć coś wyjątkowego i niepowtarzalnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz