czwartek, 28 lipca 2011

Rampa Little People - Fisher Price

Rampa dla samochodzików z serii Little People to duża zabawka przeznaczona dla dzieci od 18 miesięcy. W skład zabawki wchodzi rampa i dwa samochodziki. Rampa posiada dwie drogi zjazdowe z licznymi zakrętami. Na końcu zjazdu jest również dystrybutor benzyny wydający dźwieki tankowania, szlaban i migające światełka. Samochodziki na góre moga wjechać dzięki windzie.


MINUSY:
Zaczynam od minusów nie przypadkiem. Zabawka ta rozczarowała chyba wszystkich domowników. Za takie pieniądzie czyli ponad 200 zł spodziewałam się fajerwerków. Niestety mimo, że bardzo cenie sobie tą firmę za solidne i trwałe zabawki to tutaj nie moge tego powiedzieć. Po otwarciu pudełka wysypuje się mnóstwo części i miłej zabawy. Samo składanie nie jest jakieś straszne, instrukcja jest dokładna. Nie wiem jednak czy to mnie trafił się taki model ale mam dziwne przekonanie, że tak jest z większością bo odwiedziłam nawet potem sklep, żeby sobie spróbować z innym. Plastk budujący samą rampę jest całkiem niezły ale czerone trasy zjazdowe to jakaś masakra. Niektóre były tak krzywe, że musieliśmy je z mężem razem wpychać na miejsce żeby się udało. W miejscach łączeń po jakimś czasie tworzą się szpary bo drogi wyłażą z mocowań. Niebieski balkonik który powinin być mniej więcej na środku rampy ciąge odpada, niemożliwe jest wrecz jego zamontowanie dlatego nawet na zdjęciu go nie ma. Dodatkowym minusem jak dla mnie jest to że żaden resorak nie pojedzie tą rampą jest ona tak zaprojektowana, że autka inne niż little people z niej spadają. Wiem oczywiście, że firma zachęca w ten sposób do zakpu dodatkowych autek ale co jeśli brzdąc ma swoje jedno ulubione i ono akurat nie może jeździć? Nic prostrzego cała rampa idzie w odstawkę.


 PLUSY:
Uważam, że pomysł na tą zabawkę był dość udany szkoda tylko, że za dobrym pomysłem nie poszło wykonanie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz